loader image

Termeni și condiții

Site-ul www.MilanoBlueMamaia.ro este un site de prezentare dedicat facilităților și informațiilor despre Milano Blue Mamaia.

Sosire și plecare:

  • check-in se face începând cu ora 16.00.
  • check-out se face până în ora 12:00.

Cazarea se realizează prin intermediul rezervărilor telefonice și este condiționată de prezentarea unui act de identitate valid la momentul check-in-ului.

Rezervări

  • Dacă doriți să eliberați camera mai devreme de data stabilită pentru plecare, se va percepe contravaloarea unei nopți de cazare.
  • La sosire, se achită taxa de stațiune, care reprezintă 1% din valoarea sejurului fără TVA.
  • Nu oferim paturi suplimentare.
  • Camera dublă are o capacitate de 2 adulți și un copil cu vârsta maximă de 6 ani.
  • Suitele au o capacitate de 4 adulți și un copil cu vârsta maximă de 6 ani.
  • Gatitul este interzis în camere sau suite.

Vă rugăm, pe perioada cazării să:

  • Luați în considerare că toate camerele sunt dotate cu minibar, nu cu frigider. Vă recomandăm să nu puneți produse alimentare perisabile în minibar.
  • Nu deranjați liniștea celorlalți turiști cazați.
  • Nu deteriorați mobilierul și obiectele aflate în dotarea noastră.
  • Nu luați cu dumneavoastră la plecare obiecte care nu vă aparțin.
  • Nu lăsați copiii nesupravegheați; în caz de accidentări sau provocarea de pagube materiale, sunteți direct răspunzători.
  • Rezervăm dreptul de a repara defecțiunile în funcție de timpul de livrare a pieselor de schimb, care poate dura până la 72 de ore.
  • Folosiți doar camerele rezervate pentru dumneavoastră; nu intrați în alte camere sau în spațiile destinate personalului nostru.
  • Nu faceți abuz de băuturi alcoolice, sunet cu volum ridicat, atât în interiorul, cât și în exteriorul locației, sau la ore ce pot deranja ceilalți turiști cazați.
  • Nu folosiți prosoapele noastre pentru a șterge părul proaspăt vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanul, pardoseala, etc. și mai ales nu le luați pe plajă. Acestea sunt puse la dispoziția dumneavoastră doar pentru uz corporal.
  • Nu preparați și consumați alimente în camere; consumul de alimente este permis numai în spațiile destinate alimentației publice.
  • Nu aruncați în vasul de toaletă hârtie, șervețele umede și alte obiecte care ar putea duce la avarierea instalației de colectare a reziduurilor.
  • Aruncați gunoiul și resturile menajere în locurile special amenajate.
  • Clientul este responsabil față de noi pentru daunele provocate și va fi nevoit să achite contravaloarea bunului, precum și manopera, însemnând 30 euro/oră. Răspunderea noastră nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora

Pentru rezervare contactați serviciul rezervări prin telefon: 0745702663

În cazul în care doriți să eliberați camera înainte de data oficială de check-out, va fi aplicată o taxă echivalentă cu o noapte de cazare

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.

Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar și tichete de vacanță.

Alte clauze:

Fumatul nu este permis în camere și nici în interiorul clădirii. O excepție este făcută pentru fumători, care pot fuma pe balcon dacă camera aleasă dispune de această facilitate.

Clădirea și spațiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta clădirii, restaurantului și barului.

Milano Blue Mamaia nu pune la dispoziție locuri de parcare gratuite. Cu toate acestea, există facilități de parcare în apropiere, disponibile contra cost.

Regula generală este că nu este permisă cazarea în clădire a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul administrației clădirii se pot face excepții.

Accesul în camera dumneavoastră este permis doar pentru persoanele înregistrate la check-in. Oaspeții care nu au fost înregistrați anterior nu au permisiunea să intre în camera dumneavoastră.

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

Clientul este responsabil pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor. Răspunderea noastră nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care, prin atitudinea lor, aduc prejudicii imaginii noastre sau deranjează alți clienți.

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complex a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica complexului poate fi oricând modificată fără notificare.

ro_RORO

Sună acum

10% reducere!