Site-ul www.MilanoBlueMamaia.ro este un site de prezentare dedicat facilităților și informațiilor despre Milano Blue Mamaia.
Cazarea se realizează prin intermediul rezervărilor telefonice și este condiționată de prezentarea unui act de identitate valid la momentul check-in-ului.
Vă rugăm, pe perioada cazării să:
Pentru rezervare contactați serviciul rezervări prin telefon: 0745702663
În cazul în care doriți să eliberați camera înainte de data oficială de check-out, va fi aplicată o taxă echivalentă cu o noapte de cazare
Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.
Este acceptată plata numerar(RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar și tichete de vacanță.
Fumatul nu este permis în camere și nici în interiorul clădirii. O excepție este făcută pentru fumători, care pot fuma pe balcon dacă camera aleasă dispune de această facilitate.
Clădirea și spațiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta clădirii, restaurantului și barului.
Milano Blue Mamaia nu pune la dispoziție locuri de parcare gratuite. Cu toate acestea, există facilități de parcare în apropiere, disponibile contra cost.
Regula generală este că nu este permisă cazarea în clădire a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul administrației clădirii se pot face excepții.
Accesul în camera dumneavoastră este permis doar pentru persoanele înregistrate la check-in. Oaspeții care nu au fost înregistrați anterior nu au permisiunea să intre în camera dumneavoastră.
Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.
Clientul este responsabil pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor. Răspunderea noastră nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care, prin atitudinea lor, aduc prejudicii imaginii noastre sau deranjează alți clienți.
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complex a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica complexului poate fi oricând modificată fără notificare.